Η παραλιακή ζώνη της Πάτρας χαρακτηρίζεται από το λιμάνι και λιγότερο από κάποια άλλη χρήση. Είναι ένας χώρος κίνησης, ένα πέρασμα για να μεταφερθείς σε κάποιο άλλο σημείο και τίποτα περισσότερο. Αυτή η κατάσταση εντείνεται με την ύπαρξη των σιδηροδρομικών γραμμών και την ταχύτατη κίνηση του τρένου. Μιλάμε δηλαδή για ένα χώρο με συνεχή κυκλοφορία ,με αέναη ροή. Τι συμβαίνει όμως ένα οικοδομικό τετράγωνο πιο πάνω και πως συνδέεται η πόλη και το εμπορικό και ιστορικό κέντρο με το λιμάνι, την πηγή ζωής για την Πάτρα?
Εκτός από ορισμένα σημεία όπως η προβλήτα της Α.Νικολάου δεν υπάρχει μια συνέχεια των σημείων εκτόνωσης της πόλης ή καλύτερα δεν υφίστανται καν σημεία εκτόνωσης, ένας χώρος στάσης.
Εκτός από ορισμένα σημεία όπως η προβλήτα της Α.Νικολάου δεν υπάρχει μια συνέχεια των σημείων εκτόνωσης της πόλης ή καλύτερα δεν υφίστανται καν σημεία εκτόνωσης, ένας χώρος στάσης.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου